Söndag,

Tråkiga Söndag, usch! Jag är bakis idag och med bakfylla brukar det också kommer en släng med ångest, fast jag inte direkt har något att ångra för. Eller jag tror inte det iallafall, haha!
Vi var ju först hemma hos Frida, orkar inte rabbla upp namn, sen runt halv tolv åkte vi in till stan och festa gärnet på harrys :) Jag dansa och drack goda drinkar. SJÄLVKLART går jag på efterfest som spårar ur totalt, skit tråkigt! Jag och älsk åker iallafall hem vid fyra eller nåt? Och nu sitter jag här och har ont i huvudet och är sugen på allt möjligt, men jag mår ju som jag förtjänar! Har legat i sängen hela dagen och kollat på film och halv sovit typ, det är nog det föresten som gör att jag får lite ångest, att jag inte gör något dagen efter utan bara ligger och sover bort hela dagen! Så nu var det löst, haha ;) Jag tror vi ska på hundkurs idag, måste väcka Stefan till liv och fråga honom, han har somnat om på nytt igen. Han blir ju så arg om jag väcker honom nu.
Får se om dom kanske ringer idag, det gjorde dom ju ej igår då! Ne men idag kan jag ju sitta och vänta på att dom ska ringa som sagt, om jag inte ska på hundkurs. Men dom har inte hört av sig än, klockan är ju inte så mycket iof.
Nu ska jag kolla på c/o Segemyhr, I love it :) Det bästa mot baksmälla!
Ha en så rolig Söndag då,

Love Mikaela.

Kommentarer
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-04-06 @ 19:38:16
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0