Solsken :)

Fatta att jag blir glad av att solen skiner och det känns som vår i luften :) Det är helt otroligt! Imorgon skulle det också vara fint väder men på lördag skulle det visst bli sämre :( Men jag hoppas inte på det!
Idag har jag varit med Frida, vi har varit på stan och shoppat lite :) Jag köpte en present åt henne, en skjorta till mig och sen alkohol, gött! Efter det åkte vi hem till mig och spelade Buzz, jag vann överlägset alla gånger, haha ;) Sen har jag ju gått och väntat på att dom ska ringa idag med eftersom dom sa det igår men hon kunde visst inte prata eftersom att hon hade bråttom till jobbet :( Men men dom skulle ringa imorgon ist, sa dom iallafall! Jobbigt att vänta, jag hatar att vänta! Och jag hoppas jag får ett klarbesked av dom vad dom vill imorgon. Jag kanske åker om en månad, vem vet? Då kommer jag bli så jävla nervös kan jag lova, usch usch. Hatar att flyga :( Ne det är väl det som är jobbigast och sen SJÄLVKLART att vara ifrån alla, hoppas att det kommer gå bra!
Nehe ni, nu orkar jag inte skriva mer, ha det!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lädde ju en liten stund där ju!
Fan vad jobbigt när du åker.. men jag håller tummarna för att dom säger ja nu! kram

2008-04-03 @ 21:16:17
Postat av: Mikaela svar

Tack gumman :) Jo lite konstigt kommer det kännas allt, och "lite" jobbigt också.

2008-04-03 @ 21:52:54
URL: http://mikaelamickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0