Solen,

Vakna upp ännu en dag utav solen, visst är det gött? Tänkte att jag skulle ta en långpromenad med Chicco snart i det fina vädret, bäst att passa på! Efter det har jag faktiskt inte en anning om vad jag ska göra? Är som vanligt sugen på att göra något, men idag vet i fan om det blir något?
Igår så var jag och älsk på stan och sprang runt och gjorde ärenden åt mig ;) Jag tog ett kort till visumet men jag vet inte om det är rätt alltså? Det ser helt mongo ut och ena örat syns mer än vad det andra gör, jag får höra med Martina och se vad hon säger annars får jag gå tillbaka och göra om det helt enkelt! Igår kväll lagade vi mat tillsammans, kollade på hockeyn och drack öl. Mycket trevligt hade vi det förutom att HV71 tog guld :( Så jävla synd eftersom att LCH var det bättre laget igår och jag kan förstå att det måste vara tugnt för dom eftersom dom förlorade hemma i år igen! Jaja inget att göra åt, var lite sur igår men nu är det en ny dag ;) Och det är bara :

- 16 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0