Regn,

Vakna för en liten stund sen (ja, jag vet att jag är en slappis) och kolla ut och upptäckte att det är grått, mulet och regn, precis som en höstdag :( Oh, jag hatar såna här dagar! Man känner att humöret förändras direkt och man vill bara krypa ner i soffan med kudde och filt :) Men jag tänkte faktiskt ta mig i kragen och åka till stan idag igen, jag vill verkligen ha den där tröjan och linnet som jag såg igår, det var så himla fräscht! (Ni får ursäkta mig för att jag inte uppdaterar med några bilder, men jag har ju ingen kamera, den är trasig om jag säger så) Jag får väl försöka skrapa ihop 250 kr, haha ;) Det ska nog gå, tror jag? Och sen kolla om jag hittar någon billig och rejäl weekendbag :)
Jo jag tänkte faktiskt åka själv till stan, det kan vara skönt ibland det med! Sen åker jag nog hem till min älsk, vill ju träffa honom och Chicco, saknar dom lite faktiskt ;) Hur ska detta gå? Eller så är jag faktiskt också sugen på att åka hem till farmor och farfar, det var ju ett tag sen nu igen! Förstår inte varför jag inte åker dit oftare? Men jag får se vad jag gör? Stefan och Chicco kan jag ju ändå träffa senare ;)
Nu måste jag äta lite frukost bestående av blåbärssoppa och skorpor, det är gott :)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0