Redan :)

Äntligen kan man skriva här igen :) Det har tagit sen lilla tid visst! Jag har fan saknat att inte kunna skriva något så det ska bli skönt att börja igen, haha :)
I fredags så jobbade jag bara fram till klockan nio, det var inte så mycket folk så vi fick gå hem, men hem gick jag inte utan jag och Frida gick hem till Linus och drack vin och lite grogg sen vid elva så drog vi ner till Hugo, det var väl sådär måste jag säga, roligare har jag ju haft! Vart lite full men det var en väldigt lugn kväll för att vara mig ;)
Lördagen så var jag med min älsk, var hemma och tog det lugnt :)
I söndags så åkte jag och älsk på hundkurs med Chicco, det var vi och åtta hundar till så livat var det iallafall ;) Men det faktiskt bra, vi har ju lärt Chicco rätt mycket innan så första gången var ju enkel, haha! Stefan visst inte om han ville fortsätta men jag tror att det är jävligt nyttigt för Chicco att få komma iväg och träffa andra hundar och sen få lite träning samtidigt! För som jag sa till honom så kommer det ju inte bara vara sitt, ligg och kom hit som man tränar dom andra gångerna utan man kan ju fråga sen hur man ska göra med saker som vi har problem med ;) Som med gå i koppel, när han skäller och sen kloklippning! Men men det får väl han bestämma, han som har pengarna och körkortet, haha :)
Igår gjorde jag inget speciellt, hade en väldigt tråkigt dag, var riktigt rastlös! Och idag så ska jag iallafall göra nånting, jag ska hem till Jenny och fika ikväll med Martina också :) Ska bli trevligt att göra något! Innan det vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på? Blir lugnt som vanligt, kanske ut och gå om det är fint väder, det behövs ju :)
Det vart visst ett rätt långt inlägg så jag skriver mer sen om au pair grejen ;)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0