Planer,

Oh vilket härligt väder det är ute idag med :) Jag försöker få upp älsk ur sängen så vi kan gå ut och lapa sol och busa med Chicco i trädgården! Skönt :)
Nu har jag och Martina kommit på hur man ska göra festen ännu roligare på lördag, haha! Men tyvärr kan jag inte säga något om det för det är våran lilla hemlighet ;) Men roligt kommer det bli kan jag garantera!
Idag ska jag inte göra så mycket vad jag vet än, ta det lugnt med Stefan antar jag?! Måste iallafall posta ett brev, men det tar ju inte hela dagen direkt ;)
Imorgon blir det att åka och ta om kortet till mitt visa, så fult vart det så nej det får inte sitta i mitt pass iallafall. Sen ska jag också träffa Martina för att planera vidare, haha :)
Men nu är det ut som gäller --->

- 14 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0