Orkar inte,

Alltså jag kan inte fatta hur trött man kan bli? Jag somnade klockan tio igår kväll och vaknade inte förrän klockan halv nio imorse, då gick upp och satte mig vid tvn och käka lite frukost sen vid halv elva började jag bli trött igen och gick och la mig i sängen och sov till klockan halv ett! Herregud vilket liv man få ha. Ne det är dom där efterfesternas fel som gör att man bli helt slut i två dagar efteråt, får helt enkelt sluta upp med det! Lättare sagt än gjort, men egentligen ska det ju inte vara så svårt om alla bara kunde säga nej en enda gång! Oj, vad positiv man får vara då ;) Igår gjorde jag inget mer än och låg i sängen och kolla på film och åt, mm det är gött :) Idag tror jag inte att det blir så mycket mer heller, börjar ju bli hungrig igen och sugen på att se någon bra film, men vad för film det vet jag ju inte? Nu tror  jag ska ta mig en knäckemacka och sen lite youghurt, så får det bli.
Idag har dom faktiskt lovat att ringa, han skrev och bad om ursäkt att dom inte hade ringt men skulle troligtvis hinna med att göra det idag, och det hoppas jag på nu också! Vill verkligen veta nu, är så nyfiken!
Men skriver mer sen.

Love Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0