Ny dag,

Vad ska man säga? Äntligen Fredag låter ju dumt eftersom jag är ledig under veckorna också ;) Jag får säga äntligen är alla andra lediga, haha :) Idag vakna jag av att det var sol ute och jag är redan på dubbelt så bra humör jämfört med igår ;)  Idag har jag verkligen lust att göra något! Kanske åka till stan? Jag får se, hemma ska jag inte sitta hela dagen iallafall. Ne nu får det vara nog med det ;) Fast innan jag åker iväg nånstanns så ska jag få upp älsk ur sängen, gå ut och gå med Chicco och sen göra iordning mig, så än på ett tag blir det ej.
Men som sagt, bäst att gå ut med lillen innan han piper ihjäl sig här!
Ha en trevlig fredag :)

- 17 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Naphie

oohhh va bra!!! men du ska väl också till au pair skolan i fyra dagar?

2008-04-18 @ 11:23:03
URL: http://roongnapha.blogg.se
Postat av: Nathalie

solen gör en så lycklig.

2008-04-18 @ 15:01:12
URL: http://naaathaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0