Nu kommer nästa, haha

Kan inte hålla mig längre, måste skriva mer, haha :) Fast det är en rätt tråkig grej då men va fan, den familjen som jag prata om förra veckan har tackat nej till mig, tråkigt nog! Men men det är dom som missar något, haha :) Fick redan en ny matchning dagen efter men dom är lite mer "lantisar" om vi säger så och det gillar ju inte jag direkt men jag har ju inte pratat med dom än så dom kanske är jätte trevliga, vad vet jag? Staden (byn) dom bor i heter Newburg och det är 1 timme ifrån Washington DC, rätt okej tid men ändå liksom. Jag som inte har något körkort skulle ju hellre vilja bo mitt i en storstad, haha :) Ne men 20-30 min ifrån iallafall, men så kommer det väl aldrig bli, tyvärr. Men men jag får se hur dom är först så får jag bestämma mig då! Dom ju inte hört av sig än men hoppas dom gör det idag eller senast imorgon!
Frukost nästa ---->

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0