Nervös, igen

Familjen Becker som tackade nej till mig i helgen har åter igen tagit kontakten med mig och vill prata ännu en gång :) Så jag var trots allt inte värdelös, haha ;) Ne men denna gång vill jag verkligen vara säker på att dom inte ger mig massor med falska förhoppningar som dom gjorde förra gången, blir lite jobbigt då! Eftersom att dom prata med mig så pass många gånger och tyckte att allt lät så bra så, och sen bara tack och hej! Men jag får väl se hur det låter denna gång. Hoppas inte alls för mycket nu! Men ändå lite för att dom verkar ju hur trevliga som helst och sen bor dom ju kanon också, nära NY och grejer, hihi :) Ja just det den andra familjen har ju idag tackat nej så det känns ju också skönt på så sätt. Hade nog inte velat åka dit iallafall eftersom dom bodde i ett område på 3000 personer och var 1 timme ifrån Washington DC. Nu får jag se om familjen Becker hör av sig ikväll eller så kanske det blir imorgon, hoppas ikväll så jag vet vad dom vill ;)
Idag så har jag vart med min älsk hela dagen, vi har vart ute i det fina vädret med Chicco och busat i en timme annars så har det varit lugnt, som vanligt, haha ;)
Nu ska jag kolla på film om det inte finns något bra på tv iof, och bara vänta på att dom hör av sig ;) Skriver som vanligt så fort jag får reda på något!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0