Nehe,

Dom ringde inte igår heller! Dom skrev att dom hade massor att göra med sitt företag (som jag inte ens visste att dom hade) och dom kunde inte komma ifrån en enda gång, så det var ju lite tråkigt! Sen är det ju en liten tidsskillnad också kan man säga, så när dom kommer hem vid åtta på kvällen så är ju klockan redan två på natten här. Dom kanske skulle ringa idag, men jag har inte stora förhoppningar på det inte. Jag sa också till dom att jag ska bort ikväll, jag menar nu har ju jag suttit och väntat på dom i två dagar och inte gjort nånting så nu får dom ju antingen ringa innan sex eller så får vi ta det nån annan dag helt enkelt! Jag sa att jag var tillgänglig till klockan sex ikväll, efter det vet man aldrig hur man beter sig och pratar, haha ;) 
Frida kommer och hämtar mig redan vid tre idag, skönt att komma dit lite skapligt, jag tycker att det bara är jobbigt att gå och vänta tills klockan sju eller nåt ikväll, och så är jag ju skapligt partysugen också, har varit det sen i tisdags, haha :) Det måste bero på vädret, eftersom det  har varit soligt och så skönt ute! Innan det så blir det ju lugnt då, gå och hoppas på att dom ringer vid två-tre eller nåt, vill ju veta om jag ska komma dit, är så nyfiken nu! Jag vet fortfarande inte riktigt vilka som ska komma till Frida idag? Men syrran kanske skulle hänga med, hon behöver det tycker jag :) Sen kommer ju Martina också, och säkert dom vanliga!

Jag skriver senare ifall dom hör av sig, och kanske annars också ;) Ha en trevlig lördag!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0