Lite rörigt,

Oj det blev visst lite rörigt nu, men det löser jag och Martina :) Vi som sagt har ju lite hemlisar till lördagens avskedsfest! Vi tror att det kommer bli såå roligt och jag hoppas alla andra tycker det också ;) Hoppas på en fest som man kan komma ihåg lite längre än dom gamla vanliga ;)
Jo det blev idag istället jag och Martina träffa varandra och prata om lördag, jag var ändå ute och gick så jag knalla förbi henne en sväng! Vi satt inne hela tiden fast det var så fint väder ute, men men det kommer fler dagar med sol (hoppas jag). Imorgon ska jag träffa Frida och Martina, vi tänkte åka till stan och fika sen måste jag också ta om mitt kort till visumet, som jag har sagt innan det ser förjävligt ut! Jag MÅSTE också posta brevet för det glömde jag idag, måste också skriva ut en hel del pappren, ringa cultural care (har lite frågor) och sen på kvällen så kanske jag och Martina ska åka och handla :) Sådär ja, en dag med mycket att göra! Låter så töntigt men Me Like :)

Som vanligt nu förtiden så sitter jag alltid och läser massor med bloggar när jag inte har något att göra, och jag brukar för det mesta kolla på au pair bloggar! Och förut kom in på Louise blogg och klicka vidare till Mikaelas- the worlds greatest blogg och där inne till min stora förvåning var jag länkad :) Blev som sagt väldigt förvånad men också glad, roligt tycker jag allt!

Nehe ni, nu ska jag kolla på en dokumetär som jag har laddat hem! Sov så gott sen (eller snart) :)

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 20:16:45
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0