Idag då,

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu men kände för att skriva lite iallafall ;) Idag har jag inte gjort så mycket, vart hemma och städat lite, myst med Chicco och bara tagit det lugnt. Ikväll kommer Martina hit, vi ska kolla genom alla visumpappren och hon ska få hjälpa mig att fylla i dom (tyckte att dom var lite krångliga så jag behöver hjälp) för det är en hel del. Och vissa frågor kan man ju undra alltså vad det är för land jag ska till : Är du med i någon terroristverksamhet? Har du medverkat i folkmord? Utövar du någon slags form av kärnvapen eller dylikt? Hahaha, låt mig skratta! Jo men visst, allt det där instämmer ju verkligen på mig ;) Eller inte! Och sen står det tusen frågor om familj, jobb och annat personligt. Sen att jag ska upp till Sthlm och lämna papprena på ambasaden och gör det hela inte så mycket roligare, och det tar visst sin lilla tid där också! Tråkigt! Men det är bara att le och se glad ut, jag måste ju, annars så kommer jag inte kunna åka.
Jag måste ringa och höra med pappa om vi kan låna hans bil till Sthlm nästa torsdag då, hoppas det ej kommer vara några problem med det :) Förhoppningsvis så blir det jag, Martina och Stefan som kommer åka då! Trevligt :) Men det skulle faktiskt vara bra om dom nu kan hänga med upp, Martina som har varit med om det förut och älsk är aldrig fel att ha med ;)
Ne nu väntar duschen, det har den gjort hela dagen så nu är det dags, haha :)

- 20 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0