Hockey,

Sitter eller satt precis och kolla på hockeyn, men nu är det nog! LHC spelar en så jävla bra första period och får in 2-0 mot HV71, den andra perioden som pågår fortfarande har HV gjort fyra mål. Jag blir så jävla förbannad att jag inte kunde kolla mer! Så nu sitter jag och lyssnar på musik istället :) Mycket bättre, haha ;) Men jag fattar bara inte hur man kan gå från och vara helt perfekt och sen till nästa period och ligga och kravlla på botten, ah! Ne ingen idè att tänka på det mer, bara att det är såå tråkigt. Nog med hockey nu!
Idag har jag varit ute och gått med Chicco i det härliga vår vädret, laddat hem massor med musik till min MP4 spelare (har lagt in 451 låtar och mer ska det bli, lika bra att fylla på den eftersom jag åker snart), sen har jag också beställt ett Visa Kort Ungdom, hoppas på att det funkar i USA, men det gör det väl? Annars så har det varit lugnt, inget roligt har hänt alls! Och morgondagen lär bli lika händelselös!


Love Mikaela,

(Detta inlägg skulle ha kommit in straxt efter nio men det vart visst något fel så det publicerades inte)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-04-16 @ 23:46:53
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: jessica

hoppas du sover super gott inatt, kolla gärna in en sväng på min blogg och känn dej som hemma
kram♥

2008-04-16 @ 23:50:14
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0