Gråtrist,

Inatt har jag faktiskt sovit förvånansvärt bra, trodde jag faktiskt inte ;) Men har väl inte riktigt hunnit fatta det ännu, har inte riktigt smällt in än! Somnade väl runt två inatt, så sent blev det, men jag har sovit bra så det är ju huvudsaken :) Idag så har jag sprungit på stan med mamma och moster, det var väl trevligt förutom att jag inte har några pengar :( Hitta ett snyggt linne på Gina Tricot, en snygg lite längre stickad tröja på B-young och så vill jag ju fortfarande ha skjortklänningen på H&M! Jag VILL, haha :) Sammanlagt skulle det gå på 550 kr och det är ju faktiskt inte dyrt heller, blir så arg, jag vill ju ha mina skattepengar nu ju ;) Men det går ej!
Annars så händer det faktiskt inte så mycket, blir en lugn kväll, tänkte att jag skulle kolla vad som ska tas med till USA och inte, skriva en lista och räkna på hur mycket pengar som behövs innan jag åker och vad som behövs köpas :) Kamera vet jag ju iallafall, men det får pappa betala, min snälla pappa :) ♥
Min älsk kommer förhoppningsvis hit ikväll också, blir väl att käka lite mat och kolla på film, mys :)
Så nu vet ni det, ha en bra kväll.

Love Mikaela,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0