God morgon!

Jag kan inte sova! Jag har varit vaken sen klockan halv åtta, usch! Jag vill faktiskt sova lite längre, men nej då det går inte. Jag får väl lägga mig och kolla på en tråkig film då kanske jag somnar om :)
Igår vart det lite ändrade planer, det blev lite öl iallafall som jag ville! Jag och älsk gick till Lyckan en sväng och tog ett par öl och efter en stund så kom mamma och Jeppe dit också, det var mycket trevligt :) Det om något kommer jag sakna i USA, bara va med dom närmaste och ha en trevlig kväll. Jag och älsk gick hem vid åtta (tror jag?) och käka lite tacos och kolla på hockeyn som jag sa att vi skulle göra. Det var jävligt tråkigt att LHC förlora, men nu är det spännande igen iof! Jag och älsk oddsa igår också på den matchen och vi vann :) Visst inte så mycket pengar men ändå! Det vart ju  225 kr var iallafall, bättre än inget ;)
Idag ska jag till Jenny med Martina, Frida, Sandra, kanske Angelica och sen Stefan, haha :) Klart att han får va med oss tjejer och dricka vin och till det tillkommer det säkert en massa tjejsnack, det tycker jag om :) Och det är ju klart att han vill va med mig dom sista veckorna innan jag åker. Jag kan inte fatta att det bara är tre helger kvar, ahh! Känns fortfarande inte verkligt än.
Nu kom Chicco och la sig i mitt knä med ett ben och bara ville mysa, oh jag kommer sakna honom lika mycket som en mamma skulle sakna sitt barn! Jag lovar :)
Nehe om man kanske skulle kolla på den där filmen iallafall ;)

Love Mikaela,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0