God morgon :)

Kan inte fatta att jag vaknar så tidigt? Jobbigt att sitta här och glo ;) Tänker hela tiden på vad familjen ska säga, är fortfarande nervös över det! Tänk om dom gör som förra gången, ger mig massor med falska förhoppningar :( Ne, jag får inte tänka så! Dom vill att jag ska komma till dom, jobba och bo hos dom i ett år! Så ska jag tänka, haha :) Det låter himla mycket med ett år alltså, men jag hoppas att jag trivs, hittar kompisar och saker att göra varje dag! För här hemma finns det ju inget annat att göra än kolla på film, sitta vid datorn och festa ;) Tråkigt nog! Men det finns ju positiva saker här hemma med, jag menar vad vore jag utan min älsk, min underbara familj och mina inte minst lika underbara vänner? Jo ingenting! Då skulle jag aldrig kunna åka iväg som jag gör nu, utan allt stöd skulle det aldrig gå! Så tack så mycket allihopa :) Älskar er!
Nu vart det helt tomt i huvudet, vet inte vad jag ska skriva? Förutom att det är gött med fredag och fint väder :) Och imorgon blir det ännu bättre, fest hemma hos Frida :)

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Natta

vad trevligt :D ha en fin kväll!

2008-04-04 @ 23:40:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0