God morgon,

Skriver just nu på publishme.se istället för blogg.se men det är ju inte lika bra, än så länge iallafall! Jag kan ju inte göra kursiv text eller något sånt. Och inte kan jag lägga in bilder än heller (inte för jag har något att lägga in men ändå) Fredagen började med ett litet klagomål ;) Idag då, jag tänkte faktiskt åka till stan sen med älsk och kolla efter en present till barnen som jag ska ta hand om i USA! Måste ju köpa något iallafall, kanske varsin Bamse nalle? Det är ju svenskt ;) Sen åka till systemet också och där lär det väl vara fullt med folk eftersom det är löning idag och fint väder! Klagar ej på det fina vädret ;) Sen ska vi va hemma hos mig och dricka lite och bara ta det lugnt Stefan och jag, vi behöver det innan jag åker! Så lite har jag planerat iallafall :) Imorgon vet ni vad som gäller, då blir det party party :) Lägntar! Mer om det kommer ju på söndag eller måndag! Kan ju inte säga vad vi ska göra eftersom bara jag och Martina vet om det, hihi :) Aja nu blir det frukost och sen gå en sväng med Chicco! Ha en bra dag, -10 days left! Love Mikaela, (Ah, det går inte ens att göra mellanrum!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0