Festlokal,

Har precis suttit och pratat med Martina i telefonen om vart vi ska va nästa helg, det ser lite mörkt ut måste jag säga men vi hoppas att Tommy kan ställa upp och låna ut sin lägenhet eller att vi kan hyra någon billig festlokal :) Jag menar så många är det faktiskt inte som ska komma ändå, ungefär 15 personer blir det väl sammanlagt! Det räcker och blir över ändå, och trevligt lär det bli :)
Nästa vecka känns det som om jag har fullt upp, jag måste fixa Visa bankomat kort, ett Visa passfoto, köpa kamera, åka och handla innan lördagen, klippa mig på onsdag, torsdag åka upp till Sthlm till den amerikanska ambasaden och sen på lördagen blir det fest :) Oh vad jag älskar att ha saker planerade! Ibland är det skönt att ta dagen som den kommer men det är också underbart att ha något planerat ibland också :)
Det känns som om jag har glömt något jag ska göra och det har jag säkert men det ploppar väl upp sen!
Idag är en vanlig dag, inget planerat och det blir troligtvis lugnt. Ska nog ta mig en lång promenad med Chicco sen, måste ut och röra på mig känner jag ;)
Nu ska jag snart äta så ha en bra dag.

- 19 days left!

Love Mikaela,

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas att du får en fin dag!

2008-04-16 @ 13:06:22
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0