Bara lite knäpp,

Haha, jo jag är bara LITE knäpp ;) Mamma undra förut vad jag höll på med när jag kom upp med den stora och den lilla resväskan, jag svara att om mindre än fem veckor åker jag så jag måste kolla om allt får plats, jag menar om jag inte gör det idag så kommer jag säkert inte göra det förrän fyra dagar innan och då blir det ju panik istället. Mamma bara skratta :) Just nu är ju klockan halv tolv och jag har inte kommit så långt med prov- packnigen, haha, så jag kanske gör det imorgon istället. Är lite dålig på att avsluta saker som jag har börjat på, iallafall sånt som jag inte tycker om att göra ;)
Jag måste köpa mig en liten större väska som jag ska ha på planet, typ som en weekendbag, eftersom det var visst smart att ha med sig lite kläder och så i den för att minst en gång i veckan så är det en au pair som får sitt bagage försenat och det skulle inte förvåna mig om det skulle hända mig! Skulle vara lite jobbigt eftersom man inte får ha med sig något "flytande" på planet, så som tandkräm och deo. Eller jag tror att dom reglerna gäller fortfarande?

Den här väska skulle jag kunna tänka mig, fin fin :)

Nehe, om man kanske skulle gå och lägga sig och läsa. Hm, eller inte ;)

Love Mikaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0